Google Analyticsin seurantakoodi

torstai 29. joulukuuta 2011

Ja se jatkuu vaan...

Kuuden päivän sisällä neljä kertaa olen istunut nyt päivystyksessä ja se alkaa riittää ja muutenkin tämä sairastaminen saisi loppua jo!


Ensin istuttiin pienemmän korvatulehduksen takia, sitten istuttiin isomman angiinan takia. Sitten istuttiinkin jo minun angiinan takia ja tänään istuttiin angiinan ja silmätulehduksen takia! Piti vaihtaa antibiootti toiseen, kun ensimmäinen aiheutti hirmuisen ihottuman.
Kyllä olisi ollut mun naama varmaan kuvaamisen arvoinen johonkin kauhugalleriaan aamulla: naama kirkkaanpunaisessa rypyläisessä ihottumassa ja toinen silmä turvonnut umpeen ja kirkkaan punainen.

Sen verran harvoin olen joutunut antibioottia ottamaan, etten arvannut olevani allerginen tuolle, on kuulema (Kefexin) yksi yleisimmin käytettyjä antibiootteja. Mut jospa tämä nyt tällä uudella lähtisi tokenemaan :D

Hirmuisesti harmittaa kun parhaat alennusmyyntipäivät menee ihan hukkaan ;)
Vähän olen koittanut nettialeja tuijotella, mutta suoraan sanottuna en ole paljoa jaksanut. Olo on harvoin ollut näin kurja!
Jospa ensi vuodeksi parantuisi heh!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro jotain, se ilahduttaa :)