Google Analyticsin seurantakoodi

torstai 10. marraskuuta 2011

Dolce Gusto

Nyt se sitten on meillä. Pikku pingviini, eli NESCAFE Dolce Gusto Piccolo by DeLonghi (punaisena).




Tänään aamulla mies haki ja ostettiin samalla noita kapseleita: Nestea jäätee, Mocha, Latte, Nesquik kaakao ja Chai tea latte.
 
Kokeilin itse ihanaa kaakaokahvia Mochaa ja myöhemmin Lattea. Olihan ne hyviä, täytyy myöntää :)
 
Paketissa ihan kyljessä lukee: Erittäin hiljainen. Niin kenen mielestä?! Ei ainakaan minun :) Ääni on tavalliseen peruskahvinkeittimeen tottuneelle aika isokin, kova äänistä putputusta. Ihan yökahveja en tällä keittelisi. Tai no, toisaalta, se ääni kestää kai n.30s... :D
 
Ei me tavallaista peruskeitintäkään hylätä, se laitetaan vaan tuohon kaappiin piiloon, jos tulee isompi kööri vieraita joskus tai haluaa ihan peruskahvia, kuten minun äitini käydessään kylässä.
Itse rakastan just näitä latteja ja mochia, joten meille itselle tämä on kätevä, yleensäkin kun ei juoda yhtäaikaa miehen kanssa kahvia vaan keitetään kupillinen silloin, toinen tällöin, pitkin päivää jos kotona ollaan.
Tai kuten olen sanonut, mies keittää kahvia ja minä sitä teetä :D
Nuo teet meinaan vielä tänään kokeilla, sen verran mielenkiintoinen juttu on tämä :)
 
ps. massu ihme kyllä tänään kesti sekä mochan, että latten?! Viimeksi olen juonut kahvia kai joskus vuosi sitten??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro jotain, se ilahduttaa :)