Google Analyticsin seurantakoodi

lauantai 1. lokakuuta 2011

Iltajuttuja

Tää on sitä parasta lauantai-aikaa: kaikilla yökkärit päällä,odotellaan iltapalaa uunista (lämpimiä voileipiä) ja pojat pelaa iskän kanssa kaksi kiekkaa Cars- peliä Wiillä. Itse istahdin hetkeksi tähän koneelle.

Kun pojat on syöneet, mies menee nukkumaan (oli töissä tänään ja on aikalailla väsy) niin minä istun katsoon upouutta dvd-boxiani :D Siis en katso pelkkää boxia vaan ihan yhden levyllisen sarjaa nimeltään Stargate :)
Voi tätä innostunutta odotusta :D
Mies osti minulle ihanasti yllätyksenä tämän kokoelmaboxin jossa 10 tuotantokauden lisäksi on ne kaksi elokuvaa, itse olen SG kattonut 7 ekaa tuotantokautta, koko Atlantis-sarjan (eli viisi kautta) ja SG Universen ekan kauden, mutta ne loppukaudet ja viimeiset elokuvat alkuperäisestä Stargate SG-1 sarjasta on katsomatta. Vannoutuneena sci-fin, fantasian yms vastaavan ystävänä mulle on siis aivan mahtavaa saada katsoa  näin paljon tätä harvinasta herkkua :D Yöunissa on jo jonkin aikaa vilistänyt termit ylivalonnopeus, Pegasus-galaksi, Muinaiset, madonreiät yms yms :)


Täytyy kyllä sanoa, että tuo Atlantis-sarja sai erikoispaikas mun sydämessä, siihen rakastuin ihan täysillä. Olin aika epäluuloinen, kuten olen usein spin-offien kanssa, mutta se oli hahmoineen jotain aivan eriä, sydämeen jäivät niin Teyla kuin dr.Mckay ja Carson Beckett. Ja tietysti Ronon ja Sheppard :) Niin ihana sarja :) vaikka sana ihana onkin aika hassu sci-fin yhteydessä niin väittäisin, että tässä on sci-fi sarja josta naisetkin pitävät, eli ei ollut niin puhtaasti sitä avaruustoimintaa vaan paljon muutakin.
Itse tietysti pidän myös sitä avaruusromuralliräjähtelyperuskaurastakin mutta vaihtelu virkistää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro jotain, se ilahduttaa :)