Google Analyticsin seurantakoodi

sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Hyvä päivä (selvästi)

Tänään on kuunneltu paljon musiikkia, samalla rakennettu junarataa ja hurjasteltu sillä niin, että yksi mutkapala halkesi :)

http://youtu.be/CBD9h0jUq3w Junaradanrakennus musiikkia :)

Hieman on myös ulkoiltu, yli toista viikkoa tässä olenkin itse jo sairastellut enemmmän tai vähemmän joten oli pakko käydä (sateisessa ilmassa) happea haukkaamassa. Väsytin kyllä itseni jo 20min ulkoilulla, taitaa olla tän mykoplasman ansioita.

Nyt pojat ajelee hieman Cars 2 peliä Wiillä ja minä nettailen, mies käy pikaiseen kaupassa ennen niiden sulkeutumista. Niin kiltti :)

Onneksi mulla on nuo Stargate boxit, olisi ollut tylsä viikko ilman niitä. Isompi oli kotona, mikä tarkoittaa kylläkin kavereiden kanssa ulkona ja kotona kääntymässä syömässä ja pienempi oli melkein koko viikon mummolassa.
Minä yli 38 asteen kuumeessa torkuin sohvalla tuijottaen Stargatea. Aika monta kertaa havahduin siihen, että yli puolet jaksosta oli mennyt kun olin ihan nuin vain nukahtanut. Ja kelausnappi hyötykäytössä :)
Nyt alkaa jo vähän jakseleen, antibiootin sain keskiviikkona. Viime viikonloppuna tosiaan tämä sairastelu oikein repesi käsiin, sitä ennen kuvittelin väsymyksen johtuvan pikku flunssasta ja jostain vitamiininpuutoksesta tmv. Olin jo menossa apteekkiin hankkimaan multivitamiinia kun viikonloppuna iski todella korkea kuume 38,3 oli mitattuna kun olin 1h aiemmin ottanut jo Burana 800mg.Tärisin horkassa ja en muista milloin viimeksi aikuisiällä olisi ollut niin kuumeisen sairas olo.

Nyt kuiten tosiaan parempi olo jo, joten valitus sikseen!

Olen täysin ihastunut ulkonäöllisesti niin söpöön Enriqueen,ooh! Ihan odotan seuraavaa X-Factor jaksoa jotta saan taas tuijottaa ihastuneena söpöliiniä :)
Harmi, ettei hän jää vakivieraaksi :) No, paremman puutteessa olen tänään muiden kappaleiden ohessa kuunnellut tosi hyvää I like it kappaletta ja pistänpäs sen taas uudestaan soimaan :D Mukavaa sunnuntai-iltaa Enrique Iglesiaksen tahdissa:


http://youtu.be/X9_n8jakvWU




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro jotain, se ilahduttaa :)