Google Analyticsin seurantakoodi

sunnuntai 21. elokuuta 2011

Ammattihaaveita...



Juu,olen kohta 31v ja edelleen minulla on ammattihaaveita.

Alkujaankin 15-17v on minun mielestäni liian nuori päättämään mitä tekisi työkseen. Jollei minun lapsillani ole sitten tulevaisuudessa jotain selkeää kuvaa,oikein hirmuista intoa jollekin alalle,niin aion suositella lukion,jonkun vuoden mittaisen ammattikokeilun tmv kokeilemista.

"Valkolakki" ei ole mikään must have,ei löydy esimerkiksi itseltäni,mutta se lukio on lisäaikaa miettiä mitä haluaisi tehdä ja lukion lopussa on jo ikää se muutama vuosi enemmän. Ja hyvää pohjaa varsinkin tiettyihin ammatteihin.

Jos nyt kysytään,niin 8v aikoo olla kesäisin ammattilaisjalkapalloilija tai motocross-ajaja,talvisin jääkiekkoilija. Joskus puheissa vilahtaa myös ammatit "rahankäsittelijä" ja "tosi rikas mies" ;D

Pienemmällä on tasan yksi haaveammatti... Tai tasan yksi "minä olen isona"-juttu ja se on veturinkuljettaja :) Missäköhän vaiheessa sitä uskaltaa huomauttaa,ettei niitä höyryjunia ole enää... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro jotain, se ilahduttaa :)