Google Analyticsin seurantakoodi

maanantai 15. elokuuta 2011

Aina myöhässä kivoista jutuista

Nyt kyllä vähän harmittaa! Huomasin tuon Nelly.com :in mekon suunnittelukilpailun http://www.nelly.com/ vasta NYT!! Ja sehän ratkesi tänään ja mekkojen suunnittelumahdollisuuskin on mennyt jo aikaa!

Mulla on "paha tapa" olla myöhässä kaikista vastaavista... Konsertti-ilmoitukset huomaan just maanantaisin tajutakseni vain,että ai nehän olikin menneenä viikonloppuna. Elokuvista näen mainoksen vasta kun olen kuullut joka puolelta että "Ootko nähnyt sen UUUUPEAN trailerin...!!". Kirjat pääsen lukemaan vasta kun joku kaveri on hehkuttanut lukeneensa mahtavan/viihdyttävän/jännittävän kirjan.

Omaa syytäni,ihan täysin,myönnän. En ole kovinkaan aktiivinen. Seuraan uusimpien elokuvien tuloa joo,mutta en niin fanaattisesti kuten eräs oikein hyvä ystäväni joka sitten ehtii kertoa kaiken mahdollisen ennenkuin itse olen kuullut/nähnyt mitään.
Rrrrakastan kirjoja,muttei minulla ole varaa ostaa niitä,joten tyydyn kirjastoon ja joskus raaskin maksaa varausmaksunkin *iik* jostain must read kirjasta.
Konsertteihin olisi aivan ihanaa mennä ja päästä,mutta lastenhoitajaa onkin sitten vaikeampaa saada ja jotenkin tulee harvemmin sitten noita seurattua.

Siksipä olikin ihanan ikimuistoista kun tänä kesänä käytiin miehen kanssa festareilla,ekaa kertaa kahdestaan :D Niin joo,me ollaan tosiaan oltu yhdessä jo vuodesta 2002... että luulis sitä aiemminkin päässeen,mutta ei.

Huomenna mennään 8v:n kanssa katsoon molempien elämän ensimmäinen 3D elokuva elokuvateatterissa. TV:n kautta minä olen jo Avattaren katsonut (kiitos tuttavaperheen järjettömän hienojen hifistelyvehkeiden!) 3D:nä, mutta elokuvissa nähdään ekaa kertaa, odotukset ovat korkealla,varsinkin kun kyseessä on meidän KOKO perheen ehdoton suosikki,CARS 2! Tai siis tää kakkonen tietenkään ole se suosikki,vaan noin miljoonakaksi kertaa katsottu CARS (ykkönen).

http://www.youtube.com/watch?v=lg5hj2c5Nkk&feature=relmfu

Ihanaa odotettavaa siis huomiselle :) Nyt aukaisemaan mini-zuzupets pussi Pienemmälle,sen oli pakkopakkopakko saada sellainen kauppareissulla ja vaikka normaalisti olen immuuni tällaiselle pyytelylle niin nyt annoin periksi,-70% :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro jotain, se ilahduttaa :)